Større ændringer til rengøringsydelsen såsom, rengøring og afspritning af køleskab, rengøring af ovn, rengøring af køkkenskabe indvendigt, komplet affedtning af emhætte samt filtre, afkalkning af genstridige kalkaflejringer og sanering af skimmelsvamp på badeværelser, affedtning af køkkenskabe ovenpå særligt hvis køkkenet er udstyret med gaskomfur, og andre lignede tidskrævende ydelser. Disse tillægsydelser skal varsles minimum 7 dage før planlagt rengøring, for at vi skal kunne afsætte ekstra tid den pågældende dag, samt forventningsafstemme merpris med kunden for en bestemt tillægsydelse.
8. Specialtilbud på første rengøring
Med udnyttelse af specialtilbud på første rengøring vil dette blive efterfaktureret, uagtet hvem af parterne (kunden selv eller rengøringsvirksomheden R Rengøring ApS) måtte ønske og bringe samarbejdet til ophør inden 26 rengøringer er kørt.
9. Erhvervskunders nøgler og alarmer
Rengøringsfirmaet R Rengøring ApS erstatter KUN bortkomne nøgler, men ikke omlægning af låsesystemer og/eller udskiftning af låse. Vi benytter kodesystem, så hver nøgle er unik og umulig at knytte til kundens firma adresse.
Kunden skal som udgangspunkt udlevere nødvendige nøgler og evt. alarmkode til rengøringsfirmaet R Rengøring ApS, med mindre andet er aftalt, og så kvittere vi med en nøgleudleveringskvittering samt kvittering på modtaget alarmkode, med en underskrift.
Det er kundens eget ansvar og sørge for der er fri adgang til firmaet, og/eller at alarm bliver frakoblet.
Bliver rengøringsassistent forhindret i at komme ind i firmaet og foretage aftalt rengøring så vil det resultere i en faktura på det fulde beløb for den pågældende dag.
10. Forsikring
Rengøringsfirmaet R Rengøring ApS har alle lovpligtige forsikringer, og alle medarbejdere er desuden forsikrede
11. Skader
Reklamation vedr. skader skal sendes på mail til info@renvia.dk med billeder samt forklaring senest 72 timer efter gennemført rengøring. Reklamation vedr. skader modtaget senere end 72 timer tages ikke i betragtning.
Betonbordplader m.v. erstattes ikke ved skade, da skader kan ske ved brug af normale sæber.
PH-lamper i glas og Vilhelm Lauritzen lamper og andre dyre designer lamper. Da disse lamper er meget skrøbelige og går let i stykker, gør vi dem ikke rene. Hvis der fra kundens side er ønske om dette, frasiger vi os ansvaret herom. Der skal fra kundens side oplyses om disse lamper, så vi kan notere dette.
Derudover er det kundens eget ansvar og informere os om, kunstmalerier, spejle, hylder, borde, stole, mv. som ikke hænger så godt fast eller ikke kan stå fast og muligvis vakler, så vi er ekstra forsigtige under rengøring, bliver vi ikke informeret om dette i tide og noget af det gå i stykker frasiger vi os ansvaret herom.
12. Ændringer i kontaktoplysninger
Du er som kunde forpligtet til at give R Rengøring ApS besked, hvis der sker ændringer i dine telefonnumre eller e-mail adresser, da den løbende kommunikation og fakturering sker via e-mail, telefonsamtaler og SMS'er.
13. Vores medarbejdere
Har ren straffeattest.
Er fuld forsikrede.
Anvender arbejdstøj med logo.
Er fuldtidsansat.
Taler Dansk eller Engelsk.
14. Opsigelse af rengøring
Erhvervskunder har to måneders opsigelsesvarsel fra dagen for sidst udført rengøring.
Opsigelse skal ske ved opkald til vores hovednummer på tlf. 52 63 09 29 for at blive betragtet som værende gyldig.
Opsigelse via SMS/e-mail vil som udgangspunkt ikke blive betragtet som gyldig opsigelse og vi vil derfor fakturere det fulde beløb for den pågældende dag. Årsagen er, at SMS’er og e-mails alt for ofte ikke kommer frem og vi derfor alligevel møder op på adressen.