Vi har eksisteret siden 2014 og er grundlagt på en mangeårig erfaring med branchen og med troen på at vi kan tilføre markedet noget ekstra kvalitet. Vi ved godt hvor meget det betyder, at det er de samme medarbejdere som møder op til rengøring, hvorfor vi sørger for netop det.
Selvfølgelig handler det også om pris, stabilitet og ikke mindst kvalitet. Men i sidste ende handler det om tillid. Hvem vil du have til at gå rundt i dit hjem mens du er på arbejde eller på din virksomhed efter lukketid?
For os er det vigtigt at være en topprofessionel virksomhed, der lever op til vores samfundsansvar, overholder love og regler på området, udbetaler overenskomstmæssig løn, har samtlige forsikringer helt i orden og betaler moms og SKAT til tiden.
Rene straffeattester er en selvfølge hos Renvia Rengøring. Vi medbringer dokumentation gerne til en samtale.
Vores dygtige rengøringsassistenter er nøje udvalgt og oplært for at sikre den højeste kvalitet. Alle rengøringsassistenter er gode og glade for at gøre rent. De er stolte af deres arbejde og føler, at de gør en forskel.
Vi passer rigtig godt på vores rengøringsassistenter. Vi tager os god tid til at oplære hver enkelt assistent, før vedkommende får lov at være i marken på egen hånd. Hos os er der ingen forskel på indehaveren og medarbejderen. Vi gør alle sammen rent sammen. Det betyder, at vi har en sund omgangstone, og at alle har medindflydelse på deres arbejde.
I kan forvente en tæt og personlig relation og ikke mindst en rengøring som er tilpasset jeres specifikke behov, hvor der ikke er langt imellem det vi siger og det vi gør, kommunikation helt i top, meget hurtig responstid på e-mail, SMS og opkald, og ligeså hurtig reaktionstid på samtlige praktiske henvendelser.
Hos os vil I ikke blot være en kunde med et kundenummer som vi slå op i vores kundekartotek, I vil være mennesker vi personligt kender og husker ved navn.